Türkiye Futbol Federasyonu Süper Lig takımlarına harcama limitlerini açıkladı

Türkiye Futbol Federasyonu, Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı. Detaylar ve yeni düzenlemeler için haberimizi inceleyin.

Türkiye Futbol Federasyonu Süper Lig takımlarına harcama limitlerini açıkladı
Yayınlama: 22.06.2026
A+
A-

Türkiye Futbol Federasyonu 2026-2027 sezonu Süper Lig harcama limitlerini belirledi

Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde yaptığı toplantıda, 2026-2027 sezonunda Süper Lig takımlarının harcama limitlerini açıkladı. Galatasaray, en yüksek bütçe ile 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL limit belirlenirken, Fenerbahçe 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL, Beşiktaş ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL limit aldı.

Kurul tarafından açıklanan limitler, 30 Aralık 2022 tarihinden itibaren yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı kapsamında hesaplandı. Tabloda toplam limitler ve kulüp isimleri detaylı şekilde yer aldı.

Süper Lig takımlarının harcama limitleri, federasyonun finansal sürdürülebilirliği ve mali disiplin politikaları doğrultusunda, detaylı finansal analizler sonucu belirlendi. Bu çerçevede en yüksek limit, şampiyonluk yaşayan Galatasaray’a tahsis edildi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.