Sivasspor’da başkanlık için aday çıkmayınca genel kurul ertelendi

Sivasspor’da başkanlık için aday çıkmayınca genel kurul ertelendi. Kulüp yönetiminde belirsizlik sürüyor, gelişmeleri takip edin.

Sivasspor’da başkanlık için aday çıkmayınca genel kurul ertelendi
Yayınlama: 22.06.2026
A+
A-

Sivasspor’da başkanlık seçiminde aday çıkmaması nedeniyle genel kurul süreci ertelendi. Kulüp divan kurulu yönetimi tarafından planlanan olağan genel kurul, taraflar arasında yaşanan belirsizlik nedeniyle yapılamadı. 19 Mayıs 2026 tarihli genel kurulda başkan adayı çıkmaması üzerine, kulüp yönetimi Sivas Ticaret ve Sanayi Odası konferans salonunda yeni bir toplantı planlamıştı. Ancak, gündeme aday çıkmaması nedeniyle sonuç alınamadı. Divan Başkanı Ali Yavuz, süreç sonunda yaptığı açıklamada, valilik ve belediye başkanıyla görüşmelerin sürdüğünü ve yeni yönetimle kulübün devredileceğini söyledi. Toplantıya, Sivas Valisi Yılmaz Şimşek ve belediye başkanı Adem Uzun da katıldı. Sivasspor’da yeni yönetim oluşana kadar belirsizlik devam ediyor.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.