Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Salihli’de tarımsal sulama göleti onarımı tamamlandı, çiftçilere daha verimli su kullanımı ve sürdürülebilir tarım imkanı sağlandı.
Salihli ilçesine bağlı Damatlı Mahallesi’nde aşırı yağışlar sonrası hasar gören sulama göleti, Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından onarılarak yeniden çiftçilerin hizmetine sunuldu. Günler süren onarım çalışması sonucunda göletin su tutma kapasitesi arttırıldı ve yapı güçlendirildi. Bu sayede yerel üreticilerin tarımsal sulama ihtiyacı karşılanmaya devam edecek.
Olay, yoğun yağışların ardından gölette deformasyon ve yapısal bozulmaların ortaya çıkmasıyla başladı. Kırsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı ekipleri, teknik incelemeleri tamamladıktan sonra gövde yapısında güçlendirme ve yükseltme çalışmaları yaptı. Yapılan düzenlemelerin ardından gölet, sezon öncesinde tekrar kullanıma hazır hale getirildi.
Manisa Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, ekiplerin il genelinde kırsal ve tarımsal altyapı bakım ve onarım çalışmalarına devam ettiği bildirildi. Ayrıca, yetkililer, bu çalışmalarla çiftçilerin sulama imkanlarının artırıldığını ve tarımsal üretimde sürdürülebilirliğin sağlandığını belirtti.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)