Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Bursa Uludağ Üniversitesi Karacabey MYO’nun 30. dönem mezuniyet töreni 215 öğrencinin katılımıyla coşkuyla gerçekleştirildi.
Bursa Uludağ Üniversitesi Karacabey Meslek Yüksekokulu’nun 2025-2026 eğitim-öğretim yılı 30. Dönem Mezuniyet Töreni, Ergün Koç Kültür Merkezi’nde yapıldı. Törende, 6 bölüm ve 8 programdan mezun olan 215 öğrenci kep fırlatarak diplomalarını kutladı.
Törene Bursa Uludağ Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftci, Karacabey Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Duygu Emir, KTSO Meclis Başkan Yardımcısı Serap Özcan Sağdıç, Karacabey Yörem Gazetesi İmtiyaz Sahibi Şaban Önen, İnsan Kaynakları ve İç Hizmetler Müdürü Dilay Çalışkaner, özel sektör temsilcileri, bölüm başkanları, öğretim üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Programın sunumunu Karacabey MYO Muhasebe ve Vergi Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Tuba Bora Kılınçarslan yaptı. Okul birincisi İlayda Köker açılış konuşmasında iki yıllık eğitim sürecinin sabır, azim ve dayanışma ile geçtiğini, yazılım sektöründe kadınların daha fazla mücadele etmek zorunda kaldığını ve elde ettiği birinciliğin yetenek ve azim açısından cinsiyet farkı olmadığını vurguladı.
Köker, emeği geçen akademisyenlere, arkadaşlarına ve annesine teşekkür ederek konuşmasını Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe duyduğu güven ve bilime verdiği önem hatırlatmasıyla sonlandırdı. Mezuniyetin son değil yeni bir başlangıç olduğunu belirterek tüm mezunlara başarı diledi.
Karacabey Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Önder Canbolat, öğrencilerin sadece mesleki bilgi edinmediğini; disiplin, ekip ruhu, sorumluluk alma ve zorlukların üstesinden gelme becerilerini kazandıklarını söyledi. Canbolat, bu kazanımların iş ve sosyal yaşamda önemli katkı sağlayacağını ifade etti.
Canbolat, mezunlardan bilimin ışığında, etik değerlere bağlı ve üretken bireyler olarak ülkeye katkı sunmalarını beklediklerini belirtti ve öğrencilerin öğrenmeye devam etmeleri yönünde tavsiyede bulundu.
Bursa Uludağ Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cafer Çiftci, mezuniyetin büyük emek ve fedakârlık ürünü bir başarı olduğunu söyledi. Üniversitenin eleştirel düşünebilen, değişime uyum sağlayan ve topluma değer katan bireyler yetiştirmeyi amaçladığını belirtti ve mezunların kurumun temsilcileri olarak sorumluluk üstleneceklerini ifade etti.
İnsan Kaynakları ve İç Hizmetler Müdürü Dilay Çalışkaner de öğrencilere sürekli öğrenme, meraklı olma ve sorumluluk alma mesajı vererek mezunları tebrik etti.
Konuşmaların ardından yüksekokul programlarında dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödüller protokol tarafından verildi. Tüm mezunlara anı belgeleri takdim edildi ve tören geleneksel kep atma ile sonlandı. Program, törene katılanlara verilen yemek ikramıyla tamamlandı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)