Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Denizli’de Dünya Yoga Günü, Çamlık Kent Ormanı’nda düzenlenen etkinlikle sağlıklı yaşam ve zindeliğin önemli vurgusuyla kutlandı.
Denizli Büyükşehir Belediyesi, Dünya Yoga Günü kapsamında Çamlık Kent Ormanı’nda düzenlenen etkinlikle yoga pratiği gerçekleştirdi. Yüzlerce vatandaş, uzman eğitmenler eşliğinde doğal ortamda yoga yaparak hem bedenlerini esnetti hem de zihinsel odaklanma sağladı. Etkinlik, yoğun katılım ile yaklaşık iki saat sürdü ve şehrin stresinden uzaklaşma imkanı sundu.
Belediye tarafından geleneksel hale getirilen etkinlik, doğanın içinde gölet kenarında gerçekleştirildi. Kadın kursiyerler ve sağlıklı yaşam meraklıları başta olmak üzere birçok vatandaş, çeşitli nefes teknikleri ve yoga duruşlarıyla ruh ve beden bütünlüğüne odaklandı. Katılımın geçen yıla göre arttığı gözlendi.
Vatandaşlar, doğada gerçekleştirilen uygulama için memnuniyetlerini dile getirdi. Etkinlik, ortamın doğal güzellikleri ve sağlıklı yaşam tercihleri açısından önem kazandı. Denizli Büyükşehir Belediye Başkanı Bülent Nuri Çavuşoğlu, organizasyonun ilgili ilgililerine teşekkür etti.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)