Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Ardahan Belediyesi, oto galerileri için yeni taşınma kararı aldı. Güncel bilgiler ve detaylar için resmi duyuruları takip ediniz.
Ardahan Belediyesi, şehir içindeki oto galerileri yeni galericiler sitesi altında toplamaya başladı. Belediye Başkanı Faruk Demir, 31 Ekim 2026 tarihinde hizmete girecek olan yeni galericiler sitesinin ardından şehir merkezinde araç satışına izin verilmeyeceğini açıkladı. Bu karar doğrultusunda apartman altları, kaldırımlar ve sokaklar araç satışı için kullanılmayacak.
Başkan Demir, halkın yaşam kalitesini artırmak ve şehir estetiğini sağlamak amacıyla bu uygulamanın başlatıldığını ifade etti. Yeni yerleşim alanına geçiş sürecinin hızlandırılmasını isteyen belediye yetkilileri, galerici esnafına zaman verilerek hazırlık yapmaları gerektiğini belirtti.
Şehirde uzun süredir kaldırımlar ve sokaklar oto galericilerin işgali altında bulunuyordu. Belediye, bu alanların halkın kullanımına açık kalması ve şehir görünümünün korunması amacıyla yeni bir düzenleme gerçekleştirdi. Bu karar, araç satışlarının kent merkezi dışına taşınması yönünde ilk adım olarak değerlendirildi.
Belediye Başkanı Demir, vatandaşların güvenliği ve şehir görünümünü koruma amaçlı alınan bu kararda kararlı olduklarını belirtti ve tüm galericilere yeni siteye geçişlerini hızlandırmaları çağrısında bulundu.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)