Ardahan Belediyesinden oto galerileri için taşınma kararı

Ardahan Belediyesi, oto galerileri için yeni taşınma kararı aldı. Güncel bilgiler ve detaylar için resmi duyuruları takip ediniz.

Ardahan Belediyesinden oto galerileri için taşınma kararı
Yayınlama: 22.06.2026
A+
A-

Ardahan Belediyesi yeni galeri alanı açtı, şehirde araç satışı sokaklardan kaldırıldı

Ardahan Belediyesi, şehir içindeki oto galerileri yeni galericiler sitesi altında toplamaya başladı. Belediye Başkanı Faruk Demir, 31 Ekim 2026 tarihinde hizmete girecek olan yeni galericiler sitesinin ardından şehir merkezinde araç satışına izin verilmeyeceğini açıkladı. Bu karar doğrultusunda apartman altları, kaldırımlar ve sokaklar araç satışı için kullanılmayacak.

Başkan Demir, halkın yaşam kalitesini artırmak ve şehir estetiğini sağlamak amacıyla bu uygulamanın başlatıldığını ifade etti. Yeni yerleşim alanına geçiş sürecinin hızlandırılmasını isteyen belediye yetkilileri, galerici esnafına zaman verilerek hazırlık yapmaları gerektiğini belirtti.

Şehirde uzun süredir kaldırımlar ve sokaklar oto galericilerin işgali altında bulunuyordu. Belediye, bu alanların halkın kullanımına açık kalması ve şehir görünümünün korunması amacıyla yeni bir düzenleme gerçekleştirdi. Bu karar, araç satışlarının kent merkezi dışına taşınması yönünde ilk adım olarak değerlendirildi.

Belediye Başkanı Demir, vatandaşların güvenliği ve şehir görünümünü koruma amaçlı alınan bu kararda kararlı olduklarını belirtti ve tüm galericilere yeni siteye geçişlerini hızlandırmaları çağrısında bulundu.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.