Halk arasında “kör göze parmak sokmak” diye bir ifade vardır. Bu söz, esasında yaşadıklarımızı tasvir ediyor. Yıllardır aynı döngüyü seyrediyoruz. İktidar bildiğini okuyor, muhalefet sertleşiyor, sloganlar yenileniyor ama problemlerin özü yerinde duruyor. Adalet, hukuk, ekonomi, eğitim, sağlık, yozlaşma, güven… Her gelen “düzelteceğiz” diyor, her giden “engellendik” diyor. Ama sonuç değişmiyor....