Son günlerde okullarımızdan gelen haberler, yüreğimizi bir kor gibi yaktı. Öğretmenlerimizi, öğrencilerimizi ve görev başındaki polisimizi hedef alan bu vahşet, sadece bireyleri değil, toplumun geleceğe olan güvenini de yaraladı. Hayatını kaybedenlere rahmet, yaralılara acil şifalar dileyerek; bugün asıl meselemize, yani “eğitimin nerede başlayıp nerede kırıldığına” bakmamız gerekiyor. Çuvaldızı Kendimize Batıralım...