Oltu’da Öğretmenler Geleneksel Yıl Sonu Piknik ve Değerlendirme Programı Düzenledi

Oltu’da öğretmenler geleneksel yıl sonu piknik ve değerlendirme programı düzenleyerek, birlik ve motivasyonu güçlendirdi. Detaylar için dikkatle takip edin.

Oltu’da Öğretmenler Geleneksel Yıl Sonu Piknik ve Değerlendirme Programı Düzenledi
Yayınlama: 25.06.2026
A+
A-

Oltu ilçesinde faaliyet gösteren Mehmet Akif Ersoy İlkokulu öğretmenleri, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunu kutlamak ve yıllık değerlendirmelerini yapmak amacıyla geleneksel yıl sonu piknik ve etkinlik programı düzenledi. Akdağ Mesire Alanı’nda gerçekleştirilen etkinlik, Olur Belediyesi’nin ev sahipliğinde ve okul yönetimi ile öğretmenlerin katılımıyla gerçekleşti.

Programa, okul yönetimi ve öğretmenler katılırken, Akdağ Festival Alanı’ndaki misafirhaneyi öğretmenlere tahsis etti. Olur Belediye Başkanı Vedat Ergün, katılımcılara hoşgeldiniz diyerek, yeni düzenlenen mesire alanını tanıttı ve doğal güzelliğiyle dikkat çeken alanın öğretmenler tarafından yoğun ilgi gördüğünü belirtti.

Program sabah kahvaltısının ardından öğretmenler tarafından hazırlanan Oltu Cağ Kebabı ve semaver çayı ikramıyla başladı. Gün boyunca voleybol, çeşitli sosyal etkinlikler ve müzikle eğlenceli vakit geçiren öğretmenler, mesire alanında birlik ve beraberlik mesajları verdi.

Etkinlikte, okul müdürü Salih Yeşilyurt, tayini çıkan öğretmenler Abdullah Taha Altun, Hilal Demir ve Canan Demirci’ye teşekkür plaketi takdim etti. Ayrıca, yeni atanan öğretmenler İsak Yeğin ve Faruk Çağlar da tanıtıldı.

Günün sonunda öğretmenler halay çekerek, yılın yorgunluğunu geride bırakıp, eğitim camiasında moral buldu. Program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi. Aynı zamanda, okulun yeni göreve başlayan öğretmenleri ve mevcut personeli adına çeşitli teşekkür ve başarı dilekleri iletildi.

Teyit edilemiyor: Programın detayları ve katılım bilgileri, resmi kaynaklardan doğrulanmamış olabilir.

Anahtar Noktalar:
• Öğretmenler yılı mezun ederken Akdağ Mesire Alanı’nda piknik ve değerlendirme programı düzenledi.
• İkramlar ve sosyal etkinlikler eşliğinde öğretmenler birlik ve beraberlik adına motive edildi.
• Eğitim camiasındaki yeni atamalar ve tayinler kutlandı, teşekkür plaketi dağıtıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.