Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Niğde Belediyesi, Bor yolu üzerine 3 yeni yaya üst geçidi inşa ederek ulaşımı güvenli ve konforlu hale getirdi, vatandaşların hayatını kolaylaştırdı.
Niğde Belediyesi, trafik yoğunluğunun yaşandığı Bor yolunda yayaların karşıdan karşıya güvenli geçişini sağlamak amacıyla 3 yeni yaya üst geçidi inşa etti. Çalışmalar kapsamında, proje tüm aşamaları tamamlandı ve kısa süre içerisinde ihale edilerek yapımına başlanacak. Ayrıca, mevcut yaya üst geçidinin asansör eklenerek kullanışlılığı artırıldı ve kapsamlı tadilatı gerçekleştirildi.
Belediye Başkanı Emrah Özdemir, projelerin vatandaşların hayatını kolaylaştırmak ve yaya güvenliğini sağlamak amacıyla hayata geçirildiğini belirtti. Özdemir, “Tüm proje çalışmalarını tamamladık, kısa sürede ihale sürecini başlatacağız. Mevcut yaya üst geçidimizin de tadilatını yapıyoruz” dedi. Başkan Özdemir, çalışmaların şehrin altyapı ve ulaşım alanında ilerleme sağladığını vurguladı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)