Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Muş’ta eğitim öğretim yılı tamamlandı. Türkiye başarı sıralamasında yükselişte olan ilimizde eğitim kalitesini artırmaya devam ediyoruz.
Muğlular, 702 okulda eğitim gören 96 bin 341 öğrenci ile tamamlanan eğitim öğretim yılı sonucunda karne aldı. Muş Milli Eğitim Müdürlüğü, düzenlenen törenle öğrencilere başarı dileklerini iletti.
İl genelinde yapılan karne dağıtım törenleriyle öğrencilere sevindirici haberler verilirken, veliler ve öğretmenler de yeni eğitim dönemine hazırlık yapıyor.
Uzmanlar, Muş’un son yıllarda eğitime yaptığı yatırımlar ve başarı grafiğindeki yükselişin dikkat çekici olduğunu belirtiyor. Muş, bölgesel ve ulusal sınavlarda önemli başarılar elde etmeye devam ediyor.
Vali Avni Çakır, eğitimde sağlanan gelişmeleri ve yeni hedefleri paylaştı. Öğrencilerin kişisel ve akademik gelişimleri için çalışmaların artarak devam edeceği bildirildi.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)