Muğla’da İçme Suyu Kesintisini Önleyecek Yeni Proje Tamamlandı

Muğla’da içme suyu kesintilerini önleyecek yeni proje başarıyla tamamlandı, bölgenin su güvenliğini artırarak yaşam kalitesini yükseltiyor.

Muğla’da İçme Suyu Kesintisini Önleyecek Yeni Proje Tamamlandı
Yayınlama: 25.06.2026
A+
A-

Muğla’nın Köyceğiz ilçesine bağlı Toparlar Mahallesi’nde artan içme suyu ihtiyacını karşılamak ve su kaynaklarının daha verimli kullanımıyla kesintisiz içme suyu temin etmek amacıyla yürütülen kaynak kaptaj iyileştirme çalışmaları tamamlanma aşamasına geldi. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın altyapıyı güçlendirme talimatı doğrultusunda, Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) tarafından gerçekleştirilen projeler, bölgedeki su sorunlarını azaltmayı hedefliyor.

Şu ana kadar toplamda 11 farklı noktada gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında yaklaşık 2 bin 500 metre içme suyu isale hattı yenilendi ve yeni su kaynakları sisteme entegre edildi. Bu çalışmalar sayesinde, saniyede 11 litre ek su sağlanarak, bölgedeki içme suyu arzı güçlendirildi ve basınç sorunlarının giderilmesi planlanıyor. Ayrıca, mahallede yaşanan su kesintileri ve düşük basınç sorunları önemli ölçüde çözülecek.

Mahalle sakinleri, yeni altyapı çalışmaları sayesinde su sıkıntılarının sona erdiğini belirtiyor. Recep Güldoğan, özellikle ikinci katlara su çıkışında yaşanan sorunların artık giderildiğini ve altyapının güçlendiğini ifade etti. Feriştah Gökgedik ise, önceki kesintilere rağmen yeni çalışmanın bölgeye katkısını vurgulayarak, emeği geçenlere teşekkür etti. Mahalle muhtarı Bilal Toros ise, yapılan çalışmaların bölgenin su ihtiyacını önemli ölçüde karşılayacağını ve gelecekte ortaya çıkabilecek sorunların önüne geçileceğini kaydetti.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.