Kastamonu Üniversitesi ile Yunus Emre Enstitüsü arasında iş birliği protokolü imzalandı

Kastamonu Üniversitesi ile Yunus Emre Enstitüsü arasında imzalanan iş birliği protokolü, kültürel ve eğitimsel ortaklıklar için yeni imkanlar sunuyor.

Kastamonu Üniversitesi ile Yunus Emre Enstitüsü arasında iş birliği protokolü imzalandı
Yayınlama: 22.06.2026
A+
A-

Kastamonu Üniversitesi ile Yunus Emre Enstitüsü arasında protokol imzalandı

Kastamonu Üniversitesi ve Yunus Emre Enstitüsü, Türkçe öğretimi, araştırma ve kültürel faaliyetler alanında ortak çalışma yapmak üzere protokol imzaladı. Rektör Prof. Dr. Ahmet Hamdi Topal ve Enstitü Başkanı Prof. Dr. Abdurrahman Aliy katılımıyla gerçekleşen törenle, çeşitli eğitim ve kültürel faaliyetler planlandı.

Görüşmelerde, Türkçe’nin uluslararası alanda öğretimi ve öğrenci eğitiminde kullanılacak yöntemler değerlendirildi. Ortak projeler kapsamında dijital materyaller ve eğitim kaynakları geliştirilmesi öngörüldü. Ayrıca, Yunus Emre Enstitüsü’nün sertifika programları ve sınavlarına katılım artırılacak.

İmza töreni sonrasında, iki kurum temsilcileri iş birliğinin gelişmesi yönünde temennilerini dile getirdi. Protokol, akademik ve kültürel alanda yeni imkanlar yaratmayı hedefliyor.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.