Kadıköy’de alkollü sürücü ehliyetini yeni aldı, ceza ve tepkiyle karşılaştı

Kadıköy’de yeni ehliyet alan alkollü sürücü, trafik ihlali sonrası ceza ve tepkilerle karşılaştı. Güvenlik ve disiplin ön planda tutuluyor.

Kadıköy’de alkollü sürücü ehliyetini yeni aldı, ceza ve tepkiyle karşılaştı
Yayınlama: 23.06.2026
A+
A-

Kadıköy’de Alkollü Sürücüye Ceza ve İlginç Tepki

İstanbul’un Kadıköy ilçesinde polis ekiplerinin yaptığı denetimlerde 0.89 promil alkollü çıkan ve ehliyetini henüz 4 gün önce alan sürücünün, “Kurban olayım gece gece ceza yazdınız, 50 milyar da yazsalar yapacak bir şey yok” diyerek yaşadığı şaşırtıcı anlar kayda geçti. İlemli denetimler kapsamında polisler, sürücünün alkollü olduğunu tespit ederek gerekli cezai işlemleri uyguladı.

İstanbul Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı asayiş ve trafik ekipleri, Kadıköy’ün yoğun noktalarından Altıyol Caddesi’nde helikopter destekli kontroller gerçekleştirdi. Sürücü ve araçlar tek tek durdurularak işlemler yapıldı. Ehliyeti yeni alan ve alkollü çıkan sürücüye, 25 bin lira para cezası kesildi. Diğer yandan, araç muayenesi olmayan motosiklet sürücülerine de toplamda 4 bin 445 lira ceza uygulandı. Polislerin yaptığı açıklamada, denetimlerin trafik güvenliğini sağlama amacıyla sürdürüldüğü belirtildi.

Denetim sırasında alkollü olduğu tespit edilen sürücünün tepkisi ise dikkat çekti. Polislere, “Varsa bir cezam çekerim. Ehliyeti alan 4 gün oldu, ehliyeti aldılar motoru da aldılar. Kurban olayım gece gece ceza yazdınız, zaten başıma gelen geldi” ifadelerini kullandı. Trafik ve güvenlik ekipleri, denetimlerin aralıksız devam edeceğini bildirdi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.