Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Göztepe, yaz transfer döneminde Sinclair Armstrong ve Andre Henrique’yi kadrosuna kattı, takım yapısını güçlendirmeye devam ediyor.
Göztepe, sezon sonunda takımdan ayrılacak oyuncularla yollarını ayırırken, iki yeni forvetle kadrosunu güçlendirdi. Sarı-kırmızılı ekip, İngiltere Championship temsilcisi Bristol City’den Sinclair Armstrong ve Brezilya ekiplerinden Gremio’dan Andre Henrique ile 4+1 yıllık sözleşme imzaladı.
Sezon sonunda Heliton, Ekrem Kılıçarslan, Filip Krastev, Mateusz Lis ve Uğur Kaan Yıldız ile yollarını ayıran Göztepe, orta saha oyuncusu Efkan Bekiroğlu’nu ise sözleşmesini yeniledi. Ayrıca, defans bölgesine takviye yapmak üzere Aris’ten Noah Sonko Sundberg’in transferi büyük ölçüde tamamlandı ve resmi açıklama bekleniyor.
Takımda kalmaya devam eden kaleci ve diğer pozisyonlar için de çeşitli temaslar sürdürüyor. İranlı genç kaleci Mohammad Khalifeh’nin transferi ise gündemde yer alıyor. Kulüp, önümüzdeki günlerde yeni oyuncuları da açıklamaya planlıyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)