Göztepe yaz transferlerine Sinclair Armstrong ve Andre Henrique’yi kattı

Göztepe, yaz transfer döneminde Sinclair Armstrong ve Andre Henrique’yi kadrosuna kattı, takım yapısını güçlendirmeye devam ediyor.

Göztepe yaz transferlerine Sinclair Armstrong ve Andre Henrique’yi kattı
Yayınlama: 22.06.2026
A+
A-

Göztepe, yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını hızlandırdı

Göztepe, sezon sonunda takımdan ayrılacak oyuncularla yollarını ayırırken, iki yeni forvetle kadrosunu güçlendirdi. Sarı-kırmızılı ekip, İngiltere Championship temsilcisi Bristol City’den Sinclair Armstrong ve Brezilya ekiplerinden Gremio’dan Andre Henrique ile 4+1 yıllık sözleşme imzaladı.

Kadro yapılanması ve diğer transfer gelişmeleri

Sezon sonunda Heliton, Ekrem Kılıçarslan, Filip Krastev, Mateusz Lis ve Uğur Kaan Yıldız ile yollarını ayıran Göztepe, orta saha oyuncusu Efkan Bekiroğlu’nu ise sözleşmesini yeniledi. Ayrıca, defans bölgesine takviye yapmak üzere Aris’ten Noah Sonko Sundberg’in transferi büyük ölçüde tamamlandı ve resmi açıklama bekleniyor.

Göztepe’de diğer transfer hareketleri ve planlamalar

Takımda kalmaya devam eden kaleci ve diğer pozisyonlar için de çeşitli temaslar sürdürüyor. İranlı genç kaleci Mohammad Khalifeh’nin transferi ise gündemde yer alıyor. Kulüp, önümüzdeki günlerde yeni oyuncuları da açıklamaya planlıyor.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.