Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Erzurum Adliyesinden Yargı Çevrelerine atanan hakim ve savcılar, veda yemeğiyle uğurlandı. Profesyonel ve saygı dolu anlar yaşandı.
Erzurum adliyesinde görev yapan birçok hakim ve cumhuriyet savcısı, yeni yargı çevrelerine atanması dolayısıyla düzenlenen veda yemeğinde bir araya geldi. Adalet camiasının önde gelen isimlerinin katılımıyla gerçekleşen etkinlik, adalet hizmetlerine katkılarını takdim etme fırsatı sundu.
Erzurum Cumhuriyet Başsavcısı Adem Aydemir, Adalet Komisyonu Başkanı Osman Nuri Nayman, Erzurum Bölge Adliye Mahkemesi Başkanı Mehmet Yertüm ve diğer yetkililer, yeni görevlere atanan hâkim ve savcıları onurlandırdı. Başkanlar ve kurum temsilcileri, başarı dileklerini ileterek, adaletin devamlılığı için desteklerini nöbet etti.
Uzmanlar uyarıyor: Atanan hakim ve savcıların yeni görev alanlarında başarılı olmaları için destek devam edecek.
Görev süreleri boyunca adalet hizmetlerine katkıları dolayısıyla takdir edilen isimlere plaket takdim edildi. Program sonunda, yeni görev yerlerine atanan hakim ve savcılar sevgi ve başarı dilekleriyle uğurlandı.
Erzurum adliyesinde düzenlenen bu veda etkinliği, hakim ve savcıların yeni görevlere başlamadan önceki son birlikteliklerini temsil ediyor. Kurumsal saygı ve takdirle gerçekleşen program, hakim ve savcıların adalet hizmetlerindeki rolünü pekiştiriyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)