Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Elazığ’daki Muharrem ayı programında Sencer Selmanoğlu birlik, paylaşma ve dayanışma mesajları vererek toplumsal birlik çağrısı yaptı.
AK Parti Elazığ İl Başkanı Sencer Selmanoğlu, Muharrem ayı ile ilgili düzenlenen etkinliklere katılarak aşure programında birlik ve paylaşmanın önemine dikkat çekti. Etkinlikler Sarıçubuk köyü, Ehl-i Beyt Cemevi ve El Cem Vakfı’nda gerçekleştirildi.
Selmanoğlu, katıldığı programlarda Muharrem ayının sabır, paylaşma, dayanışma ve kardeşlik ayı olduğunu söyledi. Açıklamasında Kerbela’nın yalnızca bir mezhebin değil, vicdan sahibi her Müslüman’ın ortak acısı olduğunu belirtti.
Elazığ’daki aşure etkinliğine Ehlibeyt Cemevi ev sahipliği yaptı. Selmanoğlu programlarda bir aşure kazanının etrafında toplanmanın ötesinde gönülleri birleştirmek ve ortak değerleri hatırlamak için bir araya gelindiğini kaydetti.
Başkan Selmanoğlu, Hz. Hüseyin ve Kerbela şehitlerinin adalet, hak ve onurun sembolü olduğunu ifade etti. Kerbela’yı doğru anlamanın ayrışmayı büyütmek yerine kardeşliği güçlendirmek olduğunu vurguladı.
Selmanoğlu, Türkiye’nin farklı etnik ve inanç gruplarından oluşan geniş bir aile olduğunu belirterek Alevisiyle, Sunisiyle, Türküyle, Kürdüyle, Zazasıyla ve Çerkeziyle milletin aynı ezana kulak verdiğini ve aynı bayrak altında yaşadığını söyledi.
Son olarak Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın “Gelin canlar bir olalım” çağrısına atıfta bulunan Selmanoğlu, Elazığ’da bugün bu çağrının karşılığının görüldüğünü ve paylaşmanın, duanın bir arada olunmasının bereketini yaşadıklarını ifade etti.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)