Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Elazığ’da 119 bin öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda karne heyecanı yaşadı. Başarı ve gelecek için motivasyonları yüksek.
Elazığ’da 119 bin öğrenci, eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne sevincini yaşadı. İl genelinde 567 okulda düzenlenen törenlerde öğrenciler, karne almanın mutluluğunu tattı. Vali Numan Hatipoğlu ve Milli Eğitim Müdürü Beraat Şahin, öğrencilerin heyecanına ortak oldu.
Bugün, Elazığ’da okullarda düzenlenen törenlerde 119 bin öğrencinin karne heyecanı yaşandı. Öğrencilerin yeni eğitim yılını hazırlık süreci, ebeveynler ve öğretmenler tarafından da yakından takip edildi. Törenlerde, öğrencilere kitap ve çikolata hediye edilerek motivasyon sağlandı.
Uzmanlar, tatil döneminde öğrencilerin kaliteli zaman geçirmesi ve dinlenmesi gerektiğine dikkat çekiyor. Ebeveynlere, çocukların eğitim dışındaki etkinliklere de katılmasının önemini vurguluyor. Uzmanlar, bu süreçte çocukların gelişimini destekleyecek faaliyetlerin teşvik edilmesini öneriyor.
Elazığ’daki karne törenleri, eğitim yılının başarılı bir şekilde tamamlandığını gösterirken, aynı zamanda öğrencilerin yeni dönem hazırlıklarına başlandığını gösteriyor. Yönetim ve eğitim camiası, çocukların sağlıklı ve verimli tatil geçirmesini temenni ediyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)