Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Gercüş ilçesinde fıstık aşılama sezonu başladı. Profesyonel yöntemlerle fıstık üretiminde kalite ve verim artışı hedefleniyor.
Gercüş ilçesinde bölgenin önemli gelir kaynaklarından Antep ve Siirt fıstığında aşılama sezonu resmen başladı. Sıcak havaların etkisiyle üreticiler, erken saatlerde bahçelerine akın ederken, kaliteli ve yüksek verimli ürünler elde etmeyi amaçlıyor.
Fıstık aşılamasında zamanlama ve işçilik oldukça kritik. Uzmanlar, doğru zamanda yapılan aşının tutma oranını artırdığını belirtiyor.
Bahçelerinde aşılama yapan çiftçiler, daha yüksek verim ve kaliteli fıstık için yoğun çaba sarf ediyorlar. Uzmanlar ise, aşılama işlemlerine özen gösterilmesini ve doğru tekniklerin kullanılması gerektiğini aktarıyor.
Gercüş ilçesinde fıstık üretimi ve aşılama çalışmaları hızla devam ediyor. Bu süreç, bölgenin ekonomisine katkı sağlayarak, yüksek rekolte ve kalite amaçlanıyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)