Manyas’ta öğrenci mezuniyet töreni düzenlendi

Manyas’ta unutulmaz öğrenci mezuniyet töreni düzenlendi. Başarıyla tamamlanan etkinlikle gurur anları yaşandı ve yeni başlangıçlar kutlandı.

Manyas’ta öğrenci mezuniyet töreni düzenlendi
Yayınlama: 24.06.2026
A+
A-

Manyas’ta Öğrenci Mezuniyet Töreni Coşkuyla Gerçekleşti

Manyas ilçesinde, Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Manyas Meslek Yüksekokulu’nun 11. dönem öğrencileri mezuniyet töreniyle uğurlandı. Tören, Manyas İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü Spor Salonu’nda yapıldı ve Kaymakam Mustafa Salih Bayram ile Belediye Başkanı Ahmet Duru’nun katılımıyla gerçekleşti. Öğrenciler, mezuniyet kütüğüne isimlerini çakarak mezuniyet sevincini yaşadı.

Mezuniyet töreninde okul birincisi olan İş Sağlığı ve Güvenliği Programı öğrencisi Gülşah Altuner, protokol üyelerinden plaket ve belge aldı. Ayrıca, çeşitli programlarda dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Tören, keplerin havaya atılmasıyla sona erdi ve öğrencilerin sevincine ortak olundu.

Manyas MYO Müdürü Doç. Dr. Ufuk Bingöl ve diğer kurum temsilcileri mezunlara hitap ederek, eğitim hayatlarında başarılar diledi. Tören, eğitim ve öğretim hayatını tamamlayan gençlerin geleceğe umutla baktığı ortamda tamamlandı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.