Niğde Belediyesi, Bor yolu üzerine 3 yaya üst geçidi inşa etti

Niğde Belediyesi, Bor yolu üzerine 3 yeni yaya üst geçidi inşa ederek ulaşımı güvenli ve konforlu hale getirdi, vatandaşların hayatını kolaylaştırdı.

Niğde Belediyesi, Bor yolu üzerine 3 yaya üst geçidi inşa etti
Yayınlama: 23.06.2026
A+
A-

Niğde Belediyesi, Bor yolu üzerinde yaya güvenliğini artırmak amacıyla 3 yeni yaya üst geçidi inşa etti

Niğde Belediyesi, trafik yoğunluğunun yaşandığı Bor yolunda yayaların karşıdan karşıya güvenli geçişini sağlamak amacıyla 3 yeni yaya üst geçidi inşa etti. Çalışmalar kapsamında, proje tüm aşamaları tamamlandı ve kısa süre içerisinde ihale edilerek yapımına başlanacak. Ayrıca, mevcut yaya üst geçidinin asansör eklenerek kullanışlılığı artırıldı ve kapsamlı tadilatı gerçekleştirildi.

Belediye Başkanı Emrah Özdemir, projelerin vatandaşların hayatını kolaylaştırmak ve yaya güvenliğini sağlamak amacıyla hayata geçirildiğini belirtti. Özdemir, “Tüm proje çalışmalarını tamamladık, kısa sürede ihale sürecini başlatacağız. Mevcut yaya üst geçidimizin de tadilatını yapıyoruz” dedi. Başkan Özdemir, çalışmaların şehrin altyapı ve ulaşım alanında ilerleme sağladığını vurguladı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.