Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Erzurumspor FK, Benhur Keser ile yollarını ayırma kararı aldı. Detaylar ve gelişmeler için tarafımızla kalın.
Erzurumspor FK, sezon sonunda oyuncu Benhur Keser ile yollarını ayırdığını duyurdu. 29 yaşındaki futbolcu, şampiyonluk sezonunda takımın Süper Lig’e yükselişinde önemli rol oynamıştı. Sözleşmesinin sona ermesiyle kulüple ilişkisini sonlandıran Keser, sosyal medya üzerinden teşekkür mesajı yayımladı. Keser, 2025-2026 sezonunda toplamda 35 maçta forma giydi ve 8 gol attı.
Özellikle hücum hattında aktif rol alan Benhur Keser, sezon boyunca 2 bin 407 dakika sahada kaldı ve 3 asist yaptı. Ayrıca, 9 sarı kart gören tecrübeli oyuncu, Ziraat Türkiye Kupası’nda 2 karşılaşmada mücadele etti. Erzurumspor’un Süper Lig’e yükselişinde önemli katkılar sağlayan Keser, performansıyla taraftarların da takdirini kazandı.
Keser, paylaşımında, “Sevgili Erzurumspor Ailem, bu sezon benim için çok özel oldu. Mücadele etmenin gururunu yaşadım ve destek veren herkese teşekkür ederim” ifadelerini kullandı. Ayrıca, yeni bir kariyer yolculuğu için hazırlıklarını sürdürdüğünü belirtti.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)