Erzurumspor FK Benhur Keser ile yollarını ayırdı

Erzurumspor FK, Benhur Keser ile yollarını ayırma kararı aldı. Detaylar ve gelişmeler için tarafımızla kalın.

Erzurumspor FK Benhur Keser ile yollarını ayırdı
Yayınlama: 22.06.2026
A+
A-

Erzurumspor FK, Benhur Keser ile sözleşmesini sonlandırdı

Erzurumspor FK, sezon sonunda oyuncu Benhur Keser ile yollarını ayırdığını duyurdu. 29 yaşındaki futbolcu, şampiyonluk sezonunda takımın Süper Lig’e yükselişinde önemli rol oynamıştı. Sözleşmesinin sona ermesiyle kulüple ilişkisini sonlandıran Keser, sosyal medya üzerinden teşekkür mesajı yayımladı. Keser, 2025-2026 sezonunda toplamda 35 maçta forma giydi ve 8 gol attı.

Sezon performansı ve kariyer detayları

Özellikle hücum hattında aktif rol alan Benhur Keser, sezon boyunca 2 bin 407 dakika sahada kaldı ve 3 asist yaptı. Ayrıca, 9 sarı kart gören tecrübeli oyuncu, Ziraat Türkiye Kupası’nda 2 karşılaşmada mücadele etti. Erzurumspor’un Süper Lig’e yükselişinde önemli katkılar sağlayan Keser, performansıyla taraftarların da takdirini kazandı.

Veda mesajında teşekkür etti

Keser, paylaşımında, “Sevgili Erzurumspor Ailem, bu sezon benim için çok özel oldu. Mücadele etmenin gururunu yaşadım ve destek veren herkese teşekkür ederim” ifadelerini kullandı. Ayrıca, yeni bir kariyer yolculuğu için hazırlıklarını sürdürdüğünü belirtti.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.