Gediz’den çevre ve hijyen yarışmasında büyük başarı

Gediz’den çevre ve hijyen yarışmasında büyük başarı, sürdürülebilirlik ve sağlık alanında önemli bir adım olup, ilçemizin başarısını gururla temsil ediyor.

Gediz’den çevre ve hijyen yarışmasında büyük başarı
Yayınlama: 22.06.2026
A+
A-

Gediz Mustafa Necib Alayeli Anadolu Lisesi Türkiye ikincisi oldu

Gediz ilçesi, Çanakkale’de düzenlenen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” adlı sosyal sorumluluk yarışmasında Türkiye ikinciliği elde etti. Gediz’den katılan ekip, bin 781 proje arasından sıyrılarak ödüle layık görüldü. Organizasyonun ödül töreni Çanakkale’de gerçekleştirildi ve ödüller yetkililer tarafından verildi.

Proje detayları ve ekibin çalışmaları

Proje, “Hayatın Özü; Hijyende Bilim, Doğada İz, Atıktan Özgürlüğe Uzanan Bir Farkındalık Yolculuğu” adını taşıyor. Gediz’den katılan ekip, öğretmen Zeynep Özlem Ölmez Mamiş rehberliğinde çalıştı ve çevre bilinci ile geri dönüşüm ve hijyen temalarını bilimsel yöntemlerle ele aldı.

Ödüller ve maddi karşılıklar

Yarışmada Türkiye ikinciliği kazanan ekip, toplam 65 bin TL ödül kazandı. Öğrenciler ve danışman öğretmen, sırasıyla 10 ve 20 bin TL’lik ödüllerle ödüllendirildi. Ayrıca, proje kapsamındaki başarı, yerel ve ulusal medyada geniş yer buldu.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.