Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Gediz’den çevre ve hijyen yarışmasında büyük başarı, sürdürülebilirlik ve sağlık alanında önemli bir adım olup, ilçemizin başarısını gururla temsil ediyor.
Gediz ilçesi, Çanakkale’de düzenlenen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” adlı sosyal sorumluluk yarışmasında Türkiye ikinciliği elde etti. Gediz’den katılan ekip, bin 781 proje arasından sıyrılarak ödüle layık görüldü. Organizasyonun ödül töreni Çanakkale’de gerçekleştirildi ve ödüller yetkililer tarafından verildi.
Proje, “Hayatın Özü; Hijyende Bilim, Doğada İz, Atıktan Özgürlüğe Uzanan Bir Farkındalık Yolculuğu” adını taşıyor. Gediz’den katılan ekip, öğretmen Zeynep Özlem Ölmez Mamiş rehberliğinde çalıştı ve çevre bilinci ile geri dönüşüm ve hijyen temalarını bilimsel yöntemlerle ele aldı.
Yarışmada Türkiye ikinciliği kazanan ekip, toplam 65 bin TL ödül kazandı. Öğrenciler ve danışman öğretmen, sırasıyla 10 ve 20 bin TL’lik ödüllerle ödüllendirildi. Ayrıca, proje kapsamındaki başarı, yerel ve ulusal medyada geniş yer buldu.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)