Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Karaman’da YKS AYT sınavı, sabah saatlerinde gerçekleştirildi ve başarılı bir şekilde tamamlandı. Detaylar ve gelişmeler için takipte kalın.
Karaman’da, Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından düzenlenen YKS’nin ikinci oturumu olan Alan Yeterlilik Testi (AYT), sabah saat 10.15’te başladı. Sınava katılan adaylar, sınav merkezlerine girişte güvenlik kontrollerinden geçti ve yeni koronavirüs önlemleri kapsamında sosyal mesafe kurallarına uyuldu.
Sınav öncesinde bazı adaylar son dakika koşularıyla sınav binasına giriş yaparken, içeri alınmayan bir aday da yaşandı. Öğrenciler ve veliler, sınavın başlamasıyla beraber salona giriş yaptı ve sınava başladı. Sabah saatlerinden itibaren sınav merkezlerinin önünde oluşan yoğunluk, akabinde kontrol ve giriş işlemlerini takip etti.
27 yaşındaki İbrahim Halil Olgun, üçüncü kez üniversiteye giriş sınavına katıldığını belirtti. Bölüm tercihini henüz yapmadığını ifade eden Olgun, “İnşallah başarılı oluruz” dedi. Ayrıca, oğlunun sınava girdiğini belirten veliler de çocuklarının sınav performansıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu.
Karaman’daki sınavların tamamlanmasının ardından, eğitim kurumları ve sınav merkezleri denetimlerini sürdürdü. Yetkililer, sınav güvenliği ve kurallara uyum bakımından denetimlerin aralıksız devam ettiğini bildirdi.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)