Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
UCLG Dünya Teşkilatı Kongresi’nde Türkiye’den Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay yeniden başkan olarak seçildi, güçlü liderliğiyle uluslararası alanda ödüllü başarılar elde ediyor.
Fas’ın Tanca kentinde düzenlenen Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı (UCLG) Olağan Kongresi’nde Türkiye’yi temsil eden Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yeniden UCLG Dünya Başkanı seçildi.
Türkiye’den başka birçok ülkeden belediye başkanı ve yerel yönetim temsilcisinin katıldığı kongrede, küresel belediyecilik ve sürdürülebilir şehircilik gündeme alındı.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, üç yıl süreyle tekrardan UCLG başkanlığına seçildi. Bu seçim, küresel ölçekte yerel yönetimlerin etkinliğini gösteren önemli bir gelişme olarak kayıtlara geçti.
Uzmanlar, bu seçimle birlikte Türk yerel yönetimlerinin uluslararası alandaki etkinliğinin arttığına dikkat çekiyor. Uğur İbrahim Altay’ın liderliğinde, sürdürülebilir ve teknolojik şehircilik alanında çalışmaların devam edeceği öngörülüyor.
Özetle, UCLG’nin yeni dönemde Türkiye’den temsilciler ve yerel yönetimler açısından önemli adımların atıldığı kararlar alındı ve dünya belediyeciliğinin şekillenmesinde rol oynamaya devam ediyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)