Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Türkiye’de lisans alan kulüp sayısı 21’den 29’a yükseldi. Detaylar ve gelişmeler için haberimizi inceleyin, spor dünyasında önemli artış gerçekleşti.
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, geçtiğimiz aylarda yaptığı değerlendirmeler sonucu Süper Lig, 1. Lig ve 2. Lig’deki toplam 29 kulübe Ulusal Lisans verdi. Bu karar, kulüplerin sportif, altyapı, personel-idari, hukuki ve mali kriterleri karşılamasıyla gerçekleştirildi.
Bunun ardından gerçekleştirilen ikinci değerlendirmede ise belli başlı takımların lisans aldığı kesinleşti. Süper Lig’den Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray gibi kulüpler, 1. Lig’den ise İstanbulspor ve diğer takımlar lisanslarını aldı. Ayrıca 2. Lig’den Batman Petrolspor ve bazı diğer kulüplere de lisans çıktı.
Kurul, eksikliklerini tamamlayan kulüplere yeni bir 30 günlük süre tanıdı ve toplamda 8 kulüp bu kapsamda lisans aldı. Bu gelişmelerle birlikte, 2026-2027 sezonu için lisans alan kulüp sayısı 21’den 29’a ulaştı.
Ultra lisans alan takımlar, yeni sezon öncesinde ulusal liglerde yerlerini alacak. Lisans verme sürecinin değerlendirmeleri devam ederken, kulüplerin ulusal ve uluslararası kriterlere uygunluğu gözlemleniyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)