Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Salihli Anadolu Lisesi 17. Dönem mezuniyet töreni, başarıyla gerçekleşti. Öğrencilerimizle gurur duyuyor, geleceğe umutla bakıyoruz.
Salihli Anadolu Lisesi 17. dönem mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. Okul bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte, mezun olan öğrenciler keplerini havaya fırlattı ve gurur dolu anlar yaşandı.
2025-2026 eğitim öğretim yılında 102 öğrenci mezun olan okulda, dereceye giren öğrencilere ödüller verildi. Okul müdür vekili Fahrettin Hacıoğulları, mezunlara başarı temennisinde bulundu ve törene katılanların gururunu paylaştıklarını belirtti.
Okul birincisi İremsu Tavuz, okulun mezuniyet kütüğüne ismini çakarak özel bir an yaşadı. Diğer başarılı öğrenciler Damla Kostak ve Rüya Maltepe’ye de ödülleri takdim edildi.
Mezun olurken, öğrencilere bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar dileyen okul yönetimi, ülkeye umut olmalarını istedi. Tören, keplerin atılmasıyla sona erdi ve katılımcılar unutulmaz anlar yaşadı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)