Salihli Anadolu Lisesi 17. Dönem Mezuniyet Töreni Yaptı

Salihli Anadolu Lisesi 17. Dönem mezuniyet töreni, başarıyla gerçekleşti. Öğrencilerimizle gurur duyuyor, geleceğe umutla bakıyoruz.

Salihli Anadolu Lisesi 17. Dönem Mezuniyet Töreni Yaptı
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

Salihli Anadolu Lisesi mezuniyet coşkusu

Salihli Anadolu Lisesi 17. dönem mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. Okul bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte, mezun olan öğrenciler keplerini havaya fırlattı ve gurur dolu anlar yaşandı.

Mezuniyet töreninin detayları ve anlamı

2025-2026 eğitim öğretim yılında 102 öğrenci mezun olan okulda, dereceye giren öğrencilere ödüller verildi. Okul müdür vekili Fahrettin Hacıoğulları, mezunlara başarı temennisinde bulundu ve törene katılanların gururunu paylaştıklarını belirtti.

Başarı ve ödüller

Okul birincisi İremsu Tavuz, okulun mezuniyet kütüğüne ismini çakarak özel bir an yaşadı. Diğer başarılı öğrenciler Damla Kostak ve Rüya Maltepe’ye de ödülleri takdim edildi.

Gelecek için motivasyon

Mezun olurken, öğrencilere bundan sonraki eğitim hayatlarında başarılar dileyen okul yönetimi, ülkeye umut olmalarını istedi. Tören, keplerin atılmasıyla sona erdi ve katılımcılar unutulmaz anlar yaşadı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.