Ordu’da maviyemiş hasadı başladı, üretim artıyor

Ordu’da maviyemiş hasadı başladı, üretim artış gösteriyor. Tarım sektöründeki gelişmeleri ve maviyemişin kazandığı önemi keşfedin.

Ordu’da maviyemiş hasadı başladı, üretim artıyor
Yayınlama: 24.06.2026
A+
A-

Ordu’da maviyemişte hasat sezonu başladı

Ordu’da alternatif gelir kaynağı olarak gelişen maviyemişte hasat dönemi başladı. İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından desteklenen üreticiler, ilk ürünlerini toplamaya başladı. Bu yıl üretimde önemli artışlar kaydedildiği belirtildi.

Altınordu ilçesinde başlayan maviyemiş hasadı, üreticilerin ilk sonuçlarını almasıyla hız kazandı. Gelişmeler sırasında İl Tarım ve Orman Müdürü Bayram Ay, üretim alanlarını ziyaret ederek gelişmeleri yerinde inceledi. Üreticilere yönelik yapılan destekler sayesinde üretim kapasitesinde gözle görülür bir artış sağlandı.

Resmi açıklamalarda, maviyemiş ve aronya üretiminin her geçen yıl büyüdüğü ve bu ürünlerin ilave gelir sağladığı ifade edildi. İl Tarım Müdürlüğü ve diğer kurumların yürüttüğü projelerle, üretim alanlarının genişletildiği ve fidan dağıtımlarının sürdüğü vurgulandı. 2025 hedefleri kapsamında toplam üretimin 100 tonun üzerine çıkmasının planlandığı kaydedildi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.