Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Ondokuz Mayıs Üniversitesi mezuniyet töreniyle 365 yeni hekim sağlık sektörüne katıldı, Türkiye’nin sağlık ordusunu güçlendirdi. Başarılar dileriz.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi 48. dönem mezuniyet töreninde 365 öğrenci diplomalarını alarak sağlık ordusuna katıldı. Öğrenciler, başarılarını kutlarken meslek yemini etti ve uzman hekimler olmanın gururunu yaşadı.
OMÜ Yaşam Merkezi’nde gerçekleştirilen törende, Türkçe ve İngilizce tıp programlarından toplam 365 öğrenci mezun oldu. Programlar arasında eş zamanlı gerçekleşen tören, öğrenci ve aileleri tarafından yoğun ilgi gördü.
Fakülte dekanı Prof. Dr. Murat Danacı, mezunlara hitaben yaptığı konuşmada, disiplinli ve özverili çalışmanın önemine değindi ve sağlık alanında yaşanan zorluklara dikkat çekti.
Mezun olan öğrenciler, ilk olarak ‘Hekimlik Andı’nı okudular. Ayrıca, 6 Şubat depremlerinde hayatını kaybeden Zeynep Sena Yıldız anıldı ve öğrenci arkadaşları tarafından sembolik olarak anıta çiçek bırakıldı.
Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Çetin Kurnaz, OMÜ Tıp Fakültesi’nin ülkenin sağlık alanındaki gelişimine katkısını vurguladı. Geleceğin hekimlerinin değişen teknolojilerle uyum sağlayacak şekilde eğitim aldığını belirtti.
Öğrencilere başarılar dilenen törende, diplomalarını alan yeni hekimler mesleki yolculuklarına adım attı. Tören sonunda kep atma etkinliği gerçekleştirildi.
OMÜ Tıp Fakültesi mezuniyet töreni, yeni hekimlerin mesleğe ilk adımlarını attığı anlamlı bir gün olarak kayıtlara geçti. Bu durum, Türkiye’nin sağlık sektörüne yeni ve yetkin profesyonellerin katılımını sağladı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)