Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, ilçe müdürleriyle yeni eğitim yılını planlayarak eğitim kalitesini artırmayı hedefliyor. Detaylar için tıklayın.
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, 13 ilçe milli eğitim müdürü ve ilgili ilçe yöneticileriyle birlikte düzenlenen İlçe Milli Eğitim Müdürleri Kurulu Toplantısı’nı yönetti. Toplantı, muğla genelindeki eğitim yönetim kadrosunun katılımıyla gerçekleşti ve yeni eğitim öğretim yılının yol haritasını belirlemek amacıyla yapıldı. (teyit edilemiyor)
Toplantıda, geçtiğimiz eğitim öğretim yılının genel bir değerlendirmesi yapıldı. Akademik başarı seviyeleri, merkezi sınavlar ve okul bazlı gelişmeler masaya yatırıldı. Ayrıca, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli uygulamalarına ilişkin bilgiler paylaşıldı, eğitimde kalite artışı ve kapsayıcılık konuları ele alındı. İlçe müdürleri, çalışmalarını nasıl geliştirebilecekleri ve karşılaştıkları sorunlara çözüm yolları arandı.
Gelecek döneme ilişkin planlar da detaylıca görüşüldü. Eğitim yatırımlarının planlanması, sosyal-kültürel ve sportif faaliyetlerin organize edilmesi, uluslararası projeler olan TEKNOFEST, eTwinning ve Erasmus gibi programların uygulamaları gündemdeydi. Okul güvenliği, bağımlılık ile mücadele stratejileri ve yaz dönemi tedbirleri de toplantının önemli konuları arasında yer aldı.
İlçe eğitim yöneticileri, yeni eğitim yılı için hazırlıklarını gözden geçirirken, geleceğe dönük hedefler ve projeler üzerinde duruldu. Ayrıca, eğitimde fırsat eşitliği ve erişilebilirlik konuları da tartışmalara dahil edildi. Bu toplantı, Muğla’daki eğitim yönetiminin koordinasyonunu artırmayı ve eğitim kalitesini yükseltmeyi amaçlıyor.
Toplantının sonunda, alınan kararlar ve belirlenen yol haritası takip edilmek üzere kayda alındı ve önümüzdeki döneme ilişkin çalışmaların hız kazanması planlanıyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)