Manisa’da Toplu Taşımada İlk Biniş Ücretsiz

Manisa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların ulaşım maliyetlerini azaltmak ve toplu taşımayı teşvik etmek amacıyla yeni bir uygulamayı hayata geçirdi. Nisan ve mayıs ayları boyunca hafta içi her gün toplu taşımada TROY kart kullanan vatandaşların gün …

Manisa’da Toplu Taşımada İlk Biniş Ücretsiz
Yayınlama: 25.03.2026
A+
A-

Manisa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların ulaşım maliyetlerini azaltmak ve toplu taşımayı teşvik etmek amacıyla yeni bir uygulamayı hayata geçirdi. Nisan ve mayıs ayları boyunca hafta içi her gün toplu taşımada TROY kart kullanan vatandaşların gün içerisindeki ilk binişleri ücretsiz olacak.

Uygulama ile ekonomik dayanışmanın güçlendirilmesi ve toplu taşımanın daha cazip hale getirilmesi hedeflenirken, vatandaşların ulaşım giderlerinin de azaltılması amaçlanıyor. Düzenleme kapsamında TROY kart ile yapılan ödemelerde günün ilk yolculuğu sistem tarafından otomatik olarak ücretsiz olarak tanımlanacak.

“Vatandaş odaklı hizmetlerimize devam ediyoruz”

MANULAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Engin Ermiş, uygulamaya ilişkin yaptığı açıklamada, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’nun öncülüğünde vatandaşların bütçesine katkı sunacak projelerin hayata geçirilmeye devam edildiğini belirtti.

Ermiş, “Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu öncülüğünde, vatandaşlarımızın bütçesine katkı sunmak ve toplu taşımayı teşvik etmek amacıyla Nisan ve Mayıs aylarında TROY kart ile yapılacak ilk binişleri ücretsiz hale getirdik. Bu adımın toplu taşımaya olan ilgiyi artıracağına inanıyoruz. Yeni uygulamamızın tüm hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.