Manisa sporcuları Sırbistan’da madalya kazandı

Manisa sporcuları, Sırbistan’da düzenlenen yarışmalarda madalya kazanarak gururumuz oldu. Başarılarınız devam etsin, tebrikler!

Manisa sporcuları Sırbistan’da madalya kazandı
Yayınlama: 22.06.2026
A+
A-

Sırbistan’da düzenlenen Youth Open International 2026 Badminton Turnuvasında, Manisalı sporcular çeşitli kategorilerde derece elde etti.

Uluslararası badminton turnuvasına 22 ülkeden sporcular katıldı. Manisalı badmintoncular, U11 ve U13 kategorilerinde toplam altı madalya kazandı.

Simay Koca ve Defne Demir, U11 çift kızlar kategorisinde gümüş madalya kazandı. Aynı yaş grubunda Defne Demir, tek kızlar kategorisinde bronz madalya elde etti. Ezmira Akgünlü, U13 tek kızlar kategorisinde bronz madalyaya ulaştı. Ekip arkadaşlarıyla birlikte Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan, U13 çift kızlar kategorisinde bronz madalya kazandı.

Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, sporcuları tebrik ederek, başarılarının devamını diledi. Organizasyon, Manisa’nın uluslararası badminton branşındaki gelişimini gösterdi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.