Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Manisa sporcuları, Sırbistan’da düzenlenen yarışmalarda madalya kazanarak gururumuz oldu. Başarılarınız devam etsin, tebrikler!
Uluslararası badminton turnuvasına 22 ülkeden sporcular katıldı. Manisalı badmintoncular, U11 ve U13 kategorilerinde toplam altı madalya kazandı.
Simay Koca ve Defne Demir, U11 çift kızlar kategorisinde gümüş madalya kazandı. Aynı yaş grubunda Defne Demir, tek kızlar kategorisinde bronz madalya elde etti. Ezmira Akgünlü, U13 tek kızlar kategorisinde bronz madalyaya ulaştı. Ekip arkadaşlarıyla birlikte Ezmira Akgünlü ve Ada Ceylan, U13 çift kızlar kategorisinde bronz madalya kazandı.
Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk, sporcuları tebrik ederek, başarılarının devamını diledi. Organizasyon, Manisa’nın uluslararası badminton branşındaki gelişimini gösterdi.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)