Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Kayseri’de 2025-2026 eğitim yılı sona erdi. Karne dağıtımı gerçekleştirildi, başarı ve yeni eğitim yılı hazırlıklarına dair detaylar burada.
Kayseri’de 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona ererken, yaklaşık 320 öğrenci karne dağıtım töreninde buluştu. Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, öğrencilere başarılar diledi ve gençlerin gelişimine önem verdiklerini belirtti.
Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi’nde düzenlenen törende, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından öğrenci gösterileri gerçekleştirildi. Vali Yardımcısı Mehmet Türköz ile protokol üyeleri, öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu.
Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, yaptığı açıklamada, gençlerin geleceği için önemli adımlar attıklarını ve eğitim konusunda desteklerinin süreceğini ifade etti. Ayrıca, yaz dönemi kurs ve faaliyetlerine katılması önerilerinde bulundu.
Kayseri’de eğitim yılı başarıyla tamamlandı. Öğrenciler, tatil döneminde kendilerini geliştirmeye devam edecekleri çeşitli etkinliklere yöneliyor. Eğitim kurumları ve belediyelerin işbirliğiyle gençlerin gelişimi destekleniyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)