Kayseri’de 2025-2026 eğitim yılı sona erdi, karne dağıtımı yapıldı

Kayseri’de 2025-2026 eğitim yılı sona erdi. Karne dağıtımı gerçekleştirildi, başarı ve yeni eğitim yılı hazırlıklarına dair detaylar burada.

Kayseri’de 2025-2026 eğitim yılı sona erdi, karne dağıtımı yapıldı
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

Kayseri’de Öğrencilere Karne Heyecanı

Kayseri’de 2025-2026 eğitim öğretim yılı sona ererken, yaklaşık 320 öğrenci karne dağıtım töreninde buluştu. Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, öğrencilere başarılar diledi ve gençlerin gelişimine önem verdiklerini belirtti.

Protokol ve Öğrencilere Yoğun Katılım

Osman Ulubaş Köşk Anadolu Lisesi’nde düzenlenen törende, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından öğrenci gösterileri gerçekleştirildi. Vali Yardımcısı Mehmet Türköz ile protokol üyeleri, öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu.

Eğitim ve Geleceğe Yönelik Temenniler

Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, yaptığı açıklamada, gençlerin geleceği için önemli adımlar attıklarını ve eğitim konusunda desteklerinin süreceğini ifade etti. Ayrıca, yaz dönemi kurs ve faaliyetlerine katılması önerilerinde bulundu.

Sonuç ve Değerlendirme

Kayseri’de eğitim yılı başarıyla tamamlandı. Öğrenciler, tatil döneminde kendilerini geliştirmeye devam edecekleri çeşitli etkinliklere yöneliyor. Eğitim kurumları ve belediyelerin işbirliğiyle gençlerin gelişimi destekleniyor.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.