Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Karşıyaka, yeni sezon öncesi iç ve dış transfer çalışmalarını başlattı. Başarılı takviye ve hazırlıklarla sezona güçlü bir başlangıç yapmayı hedefliyor.
Karşıyaka, teknik direktör Burhanettin Basatemür ile yaptığı anlaşma sonrası transfer çalışmalarını hızlandırdı. Yeşil-kırmızılı ekip, sözleşmesi sona eren oyuncularla görüşmelerini yarın Çiğli Selçuk Yaşar Tesisleri’nde gerçekleştirecek. Takıma katılması planlanan isimler arasında forvet Ömer Faruk Sezgin, orta saha Mücahit Aslan ve Alpay Eroğlu bulunuyor. Ayrıca, takviyelerin sol kanat, sol bek, kaleci ve ofansif orta saha bölümlerinde yoğunlaşması öngörülüyor. Kadrosunu büyük ölçüde koruma hedefiyle çalışmalarını sürdüren Karşıyaka, Temmuz ayına kadar transferleri tamamlamayı planlıyor.
Yönetim, yaş kontenjanı nedeniyle orta saha Tolga ve kaleci Tunay ile yolların ayrılmasını değerlendiyor. Ayrıca, takımın önemli isimlerinden Erhan Öztürk ile yeni görüşmeler yapılacak. Dış transferde ise takviye yapılacak mevkiler ve oyuncular üzerinde temaslar devam ediyor. Bu gelişmeler, Karşıyaka’nın yeni sezon hazırlıklarını planlaması açısından dikkat çekiyor.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)