Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Karaman’da apartmanda böcek ilacı kullanımı sonrası AFAD ve polis sevk edildi. Güvenlik önlemleri alınıyor, gelişmeler yakından takip ediliyor.
Karaman’da bir apartmanda böcek ilaçlama sonrası yaşanan koku ve kimyasal yükselmesi üzerine AFAD ve polis ekipleri sevk edildi. Olay, gece saatlerinde Yunus Emre Mahallesi’ndeki bir apartmanda gerçekleşti. Binada kimyasal ölçüm yapan yetkililer, vatandaşların rahatsızlığını giderme amacıyla ek güvenlik önlemleri aldı.
İlginç şekilde, apartman sakini M.A., tahta kurusu tedavisi amacıyla böcek ilacı kullandığını belirtti. Uzmanlar, yüksek dozda kimyasal kullanımı sonrası oluşabilecek risklere karşı vatandaşlara uyarılarda bulundu. Ayrıca, apartman sakinlerinin, ilaçlama sırasında ve sonrasında sağlık açısından risk altına girdiği kaydedildi.
AFAD ekipleri, apartman ve ilaçlama yapılan katta kimyasal ölçümler yaptı. Buna göre, madde yoğunluğunun sınırların üzerinde olmaması nedeniyle apartman sakinleri binadan tahliye edildi. Yetkililer, vatandaşların sağlığı için tüm önlemleri titizlikle aldı.
Uzmanlar, böcek ilacı kullanımında dikkatli olunması gerektiğine vurgu yaparak, zehirli maddelere karşı bilinçli kullanımın önemine dikkat çekiyor. Özellikle, pestisitlerin doğru dozlarda ve yetkililerin onayıyla kullanılması gerektiği ifade ediliyor.
Sonuç olarak, Karaman’da böcek ilacı kullanımı sonrası oluşan durum, yetkililerin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı. Bu olay, Sağlık Bakanlığı ve ilgili kurumların, kimyasal kullanımı konusunda uyarı ve denetimlerini hatırlattı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)