Erzurum Tıp Fakültesi 2025-2026 Mezuniyet Töreni Gerçekleşti

Erzurum Tıp Fakültesi 2025-2026 mezuniyet töreni, başarıyla gerçekleşti. Sağlık alanında yeni mezunlar coşkuyla mezuniyetlerini kutladı.

Erzurum Tıp Fakültesi 2025-2026 Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

Erzurum Tıp Fakültesi İlk Mezunlarını Uğurladı

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Erzurum Tıp Fakültesi 2025-2026 döneminde düzenlenen mezuniyet töreniyle ilk mezunlarını verdi. Törende 45 genç hekim cübbelerini giyerek meslek hayatlarına adım attı.

Mezuniyet Töreninin Detayları ve Katılımcılar

Törende Erzurum Valisi Aydın Baruş, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın ile diğer protokol üyeleri ve aileler yer aldı. Programda, genç hekimler ve aileleri sevincini paylaştı.

Sağlık ve Eğitim Çalışmalarında İşbirliği

Fakültenin gelişimi ve eğitim süreci hakkında bilgiler paylaşılırken, öğrencilerin ilk üç eğitim dönemi Atatürk Üniversitesi’nde tamamlandı ve daha sonra Erzurum Şehir Hastanesi’nde devam etti. Uzmanlar, eğitim sürecinin önemine vurgu yaptı.

The İçeriğin Önemi ve Gelecek Planları

Genç mezunlar, Anadolu’nun ışığı ve vefakar sağlık çalışanları olacak. Kurum yetkilileri, öğrencilerin meslekte başarılı olacağına inanıyor ve mezuniyetle birlikte yeni bir dönemin başladığını belirtiyor.

Özetle

Erzurum Tıp Fakültesinin ilk mezunları düzenlenen törenle öğretim hayatını tamamladı. Kanıtlanmış eğitim sürecinin ardından 45 öğrenci hekimlik mesleğine ilk adımlarını attı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.