Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Erzurum Tıp Fakültesi 2025-2026 mezuniyet töreni, başarıyla gerçekleşti. Sağlık alanında yeni mezunlar coşkuyla mezuniyetlerini kutladı.
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Erzurum Tıp Fakültesi 2025-2026 döneminde düzenlenen mezuniyet töreniyle ilk mezunlarını verdi. Törende 45 genç hekim cübbelerini giyerek meslek hayatlarına adım attı.
Törende Erzurum Valisi Aydın Baruş, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın ile diğer protokol üyeleri ve aileler yer aldı. Programda, genç hekimler ve aileleri sevincini paylaştı.
Fakültenin gelişimi ve eğitim süreci hakkında bilgiler paylaşılırken, öğrencilerin ilk üç eğitim dönemi Atatürk Üniversitesi’nde tamamlandı ve daha sonra Erzurum Şehir Hastanesi’nde devam etti. Uzmanlar, eğitim sürecinin önemine vurgu yaptı.
Genç mezunlar, Anadolu’nun ışığı ve vefakar sağlık çalışanları olacak. Kurum yetkilileri, öğrencilerin meslekte başarılı olacağına inanıyor ve mezuniyetle birlikte yeni bir dönemin başladığını belirtiyor.
Erzurum Tıp Fakültesinin ilk mezunları düzenlenen törenle öğretim hayatını tamamladı. Kanıtlanmış eğitim sürecinin ardından 45 öğrenci hekimlik mesleğine ilk adımlarını attı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)