Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici’nin 2025-2026 Eğitim Yılı Mesajı Yayınlandı

Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici’nin 2025-2026 eğitim yılı mesajı yayınlandı. Eğitimde kalite ve başarı için önemli açıklamalar içeriyor.

Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici’nin 2025-2026 Eğitim Yılı Mesajı Yayınlandı
Yayınlama: 26.06.2026
A+
A-

Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici’den Yeni Dönem Değerlendirmesi

Erzurum İl Millî Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, 2025-2026 eğitim öğretim yılı sonunda yaptığı değerlendirmede, eğitim çalışmalarına verilen önemi vurguladı. Müdür Ekici, eğitim ailesine teşekkür ederek, yeni hedefler belirlediğini açıkladı.

2025-2026 Eğitim Yılı Kapanışında Öne Çıkan Detaylar

Ekici, yıl boyunca gerçekleştirilen projeleri ve eğitim kalenderinin başarıyla yürütüldüğünü belirtti.

Başarıyla tamamlanan eğitim yılının ardından;

  • Öğrencilerin eğitim başarısı artış gösterdi.
  • Okulların fiziki ve teknolojik altyapısı güçlendirildi.
  • Öğretmenlerin mesleki gelişimine yönelik çalışmalar devam etti.

Geleceğe Dönük Hedefler ve Çalışmalar

Ekici, yeni eğitim yılında da aynı kararlılıkla çalışmaların sürdürüleceğini belirtti.

Uzmanlar, eğitimde sürekliliğin ve kalite artışının önemine dikkat çekiyor.

Teşekkür ve Vizyon

Ekici, eğitimin temel taşlarının öğretmenler, öğrenciler ve veliler olduğunu vurguladı.

Geleceğin eğitim vizyonu doğrultusunda ortak çalışmalara devam edileceğini belirtti.

Sonuç olarak, Erzurum İl Millî Eğitim Müdürlüğü, yıl boyunca yaptığı çalışmalarla eğitim kalitesini artırmayı hedeflemiştir. Bu kapsamda; tüm eğitim camiasına ve paydaşlara teşekkür ederek, yeni döneme hazır olduklarını duyurdu.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.