Çerkezköy’de boşanma aşamasındaki kadın eşini tabancanın kabzasıyla yaraladı

Çerkezköy’de boşanma sürecindeki kadın, eşini tabancanın kabzasıyla yaraladı; olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Çerkezköy’de boşanma aşamasındaki kadın eşini tabancanın kabzasıyla yaraladı
Yayınlama: 27.06.2026
A+
A-

Çerkezköy’de büfede çıkan kavgada kadın eşini tabancayla vurmak istedi, silah tutukluk yaptı

Tekirdağ’ın Çerkezköy ilçesinde boşanma aşamasındaki eşi Rahim I.’yı öldürmeye teşebbüs ettiği öne sürülen Mersiye I., kartal sokaktaki bir büfede silah çekti; silahın ateş almaması üzerine çıkan arbede sırasında eşini tabancanın kabzasıyla başından yaraladı. Olayı büfe çalışanı Osman Şimşek anlattı ve kadın çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.

İddiaya göre Mersiye I. ile Rahim I. Bağlık Mahallesi Kartal Sokak’taki büfede karşılaştı. Tartışma kısa sürede kavgaya dönüştü ve Mersiye I. çantasından çıkardığı tabancayı Rahim I.’ya doğrultarak ateş etmek istedi.

Şimşek, tabancanın dolu olmasına rağmen tutukluk yaptığını belirtti. Silah ateş almayınca taraflar arasında arbede çıktı; arbede sırasında Rahim I., tabancanın kabzasıyla alın bölgesinden yaralandı.

Büfe çalışanı Osman Şimşek, Rahim I.’nın işyerinin düzenli müşterilerinden olduğunu ve olay sabahı da geldiğini söyledi. Şimşek, silahın ateş almaması nedeniyle herkesin şaşkınlık yaşadığını ifade etti.

Olay sonrası gelen müşterilerin tedirgin olduğunu belirten Şimşek, bazı müşterilerin dedektör ve giriş kontrolü yapılması yönünde talepte bulunduğunu aktardı.

Güvenlik ve resmi makamlardan yapılan açıklamada, şüpheli kadının çıkarıldığı mahkemece tutuklandığı bildirildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.