Alanya’da Trafiği Tehlikeye Sokan Sürücüye 11 Bin TL Ceza

Antalya’nın Alanya ilçesinde trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücüye jandarma ekiplerince 11 bin 668 TL para cezası uygulandı. Alanya’nın Oba Mahallesi Dim Tüneli mevkiinde trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü anlar kamera görüntüleriyle tespit …

Alanya’da Trafiği Tehlikeye Sokan Sürücüye 11 Bin TL Ceza
Yayınlama: 11.02.2026
A+
A-

Antalya’nın Alanya ilçesinde trafik güvenliğini tehlikeye atan sürücüye jandarma ekiplerince 11 bin 668 TL para cezası uygulandı.

Alanya’nın Oba Mahallesi Dim Tüneli mevkiinde trafik güvenliğini tehlikeye düşürdüğü anlar kamera görüntüleriyle tespit edilen araç sürücüsüne jandarma ekipleri tarafından müdahale edildi. Görüntüler üzerinde yapılan inceleme ve sahadaki denetimler sonucunda sürücünün, tehlikeli şerit değiştirme (makas), hatalı sollama, şerit izleme kurallarına uymama ve saygısızca araç kullanma başta olmak üzere birçok trafik kuralını ihlal ettiği belirlendi. Yapılan işlemler kapsamında sürücüye toplam 11 bin 668 TL idari para cezası uygulanırken, sürücü belgesine 2 ay süreyle el konuldu. Ayrıca söz konusu araç trafikten men edildi.

Öte yandan, sürücü hakkında “Trafik güvenliğini tehlikeye sokmak” suçundan adli işlem başlatıldığı öğrenildi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.