Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
A Milli Takım direktörü Alper Yılmaz: Bosna Hersek ve İsviçre karşısında iki galibiyet hedefimiz; hazırlık, disiplin ve güvene odaklanıyoruz.
Türkiye Basketbol Federasyonu Sportif Direktörü Alper Yılmaz, A Milli Erkek Basketbol Takımı’nın 2027 FIBA Dünya Kupası Avrupa Elemeleri C Grubu’nda oynayacağı Bosna Hersek ve İsviçre maçları öncesi açıklama yaptı. Yılmaz, takımın bu etabı 6 galibiyetle tamamlamak istediğini ancak bunun yolun yalnızca yarısı olduğunu belirtti.
Yılmaz, söz konusu açıklamayı maçlar öncesinde yaparken, önümüzdeki ağustos, kasım ve şubat pencerelerinin de Dünya Kupası’na gidip gitmeme kararında belirleyici olacağını vurguladı. Önceliklerinin adım adım ilerlemek olduğunu ifade etti.
Sportif Direktör, Bosna Hersek ve İsviçre maçlarının kendileri için önemli olduğunu söyledi ve umudunun bu iki karşılaşmadan da galibiyetle ayrılmak olduğunu belirtti. Takımın sahada iyi bir basketbol sergileyerek ellerinden gelenin en iyisini yapacağını ekledi.
Yılmaz ayrıca gelen teknik ekibe ve oyunculara teşekkür etti. Zorlu sezonlardan gelen kadronun hiçbir şikayette bulunmadan milli formayı terlettiğini belirtti ve onlara ayrı ayrı minnettarlık dile getirdi.
Konuşmasında 17 Yaş Altı Takımı’na da değinen Yılmaz, genç oyunculara başarı dilediğini ve milli takım olarak akşamki etkinlikte onları destekleyeceklerini söyledi. Gençlerin ülkeyi en iyi şekilde temsil etmeye çalıştığını belirterek başarı temennisinde bulundu.
Açıklama, takımın hedefleri, yaklaşan maçların önemi ve federasyon yetkililerinin desteği konularında bilgi vererek son buldu.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)