Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Sivas Polis Meslek Yüksekokulu’ndan 248 polis memuru mezuniyet töreniyle güvenlik güçlerimize yeni katılımlar gerçekleştirildi. Başarılar dileriz.
Sivas Polis Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen törende, 2 yıllık eğitimlerini başarıyla tamamlayan 248 polis adayı meslek hayatlarına ilk adımlarını attı. Tören, okul bahçesinde gerçekleştirildi ve adaylar yemin ederek mesleklerine başladı. Dönem birincisi Rümeysa Yıldız’ın kütüğüne ismini çaktığı ve sertifika aldığı törende, dereceyle tamamlayan öğrencilere ödülleri protokol tarafından verildi.
Şehit polis memuru Cemil Okur’un kızı Şehriban Okur’un da mezuniyet sevinci yaşadığı törende, duygusal anlar dikkat çekti. 6 Şubat depreminde Hatay’da görev yaparken şehit olan ailesinden gelen şehitlerin çocukları, törene katılarak babalarının anılarına saygı duruşunda bulundu. Şehriban Okur’un babasının fotoğrafını tutarak, onun izinden gitmek istediğini belirtmesi, törende duygusal anlar yaşanmasına neden oldu.
Şehriban Okur, babasının ailesine ve mesleğine olan bağlılığını şu sözlerle ifade etti: “Babamın izinden gitmek istiyorum. O hayatta olmasa da onun ismini her zaman yaşatacağım ve bu üniformayı gururla taşıyacağım.” Ayrıca, kardeşi Yılmaz Okur’un Samsun Polis Meslek Yüksekokulu’nda 1. sınıf öğrencisi olduğu bilgisi paylaşıldı.
Anne Nazife Okur ise kızının ailesine kattığı gururu dile getirerek, “Kızım babasından aldığı bayrağı göklere taşıyacak. Çok mutluyum, onunla gurur duyuyorum” dedi.
Törende konuşan Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, mezuniyet töreninin aynı zamanda genç polis adaylarının meslek hayatlarına ilk adımlarını attığı önemli bir adım olduğunu vurguladı. Güçlü ve güvenilir devletlerin temelinde nitelikli ve adil hizmet yapan polislerin yer aldığına işaret etti.
Protokol üyeleri ve katılımcılar, mezun polis adaylarına başarılar diledi. Tören, mezuniyet sevinci ve vatan sevgisiyle dolu duygu dolu anların yaşandığı anlamlı bir etkinlik olarak sona erdi.
Törene, Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, Polis Meslek Yüksekokulu Müdürü Emniyet Müdürü Mahmut Güven ve il protokolü katıldı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)