Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Eskişehir’de acil sağlık hizmetleri değerlendirmesi ve başarı öyküleri ile ilgili kapsamlı analizler ve örneklerle kaliteli acil sağlık çözümleri sunuyoruz.
Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı, il genelinde acil sağlık hizmetlerinin performansını gözden geçirmek amacıyla gerçekleştirildi. Toplantıya, il genelindeki acil sağlık istasyonları ve Sağlık Komuta Kontrol Merkezi temsilcileri katıldı.
Görüşmelerde, acil sağlık hizmetlerinin kalitesi ve vatandaş memnuniyeti ön planda tutuldu. Özellikle, bir doğum vakasında hızlı ve başarılı müdahale gerçekleştiren Ekiplere “Teşekkür Belgesi” takdim edildi. Tepebaşı 2 ve 9 No’lu ASHİ ekipleri, mesleki başarıları ve üstün gayretleriyle takdir topladı.
Başhekim Uzm. Dr. Erkan Duman, ekiplerin çalışmalarını takdir ederek, sürdürülebilir gelişim ve hizmetlerin iyileştirilmesi amacıyla yeni adımlar atılacağını belirtti. Toplantı sonunda, acil sağlık hizmetlerinin daha koordineli ve etkili hale getirilmesine odaklanılacağı ifade edildi.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)