Antalya’da motosiklet yanarak kullanılamaz hale geldi

Antalya’da motosiklet yanarak kullanılamaz hale geldi. Olayın detayları ve güvenlik önlemleri hakkında profesyonel bilgileri öğrenin.

Antalya’da motosiklet yanarak kullanılamaz hale geldi
Yayınlama: 24.06.2026
A+
A-

Antalya’da seyir halindeki motosiklet yanmaya başladı

Antalya’nın Manavgat ilçesinde seyir halindeki motosiklet, henüz belirlenemeyen bir nedenle yanmaya başladı. Olay sırasında motosiklet sürücüsü durumu fark ederek kendi imkanlarıyla durmaya çalıştı.

Yoldan geçen araç sürücüleri, durumu fark ederek yardım etmeye çalıştı. Ancak, bazı araçlar yardım etmek yerine olay yerinden geçip gitti. Motosiklet sürücüsü, yangına müdahale etmek için çaba sarf ederken, itfaiye ekipleri olay yerine ulaşmakta güçlük çekti. Trafik yoğunluğu nedeniyle ekipler, olay yerine geç ulaşabildi ve motosiklet tamamen yanarak hurdaya döndü.

İtfaiye ekipleri, yanarak kullanılamaz hale gelen motosiklette soğutma çalışması yaptı. Olay yerinde değerlendirmede bulunan yetkililer, trafik yoğunluğu ve emniyet şeridini kullanan araçların gecikmeye neden olduğunu söyledi. Motosiklet sürücüsü, olay sonrası refüje alınıp olayı izledikten sonra olay yerinden ayrıldı.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.