Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu
Erzurum’da düzenlenen 5×5 futbol turnuvasında başarılı takımlar belli oldu, detaylar ve kazananlar hakkında bilgi edinmek için hemen okuyun.
Erzurum Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde Yakutiye 2 Nolu Sentetik Futbol Sahası’nda düzenlenen 5X5 Futbol Turnuvası başladı. Organizasyona 21 erkek ve 13 kız takımı katıldı.
Açılış töreninde konuşan Erzurum GSİM Spor Hizmetleri Müdürü Erdoğan Dönmez, sporun şehirdeki önemine vurgu yaparak, takımlara fair play ruhu içinde sakatlık olmadan mücadele etmeleri dileğinde bulundu. Dönmez, ayrıca buz pateni ve diğer spor olanaklarını gençlere sunmaya devam edeceklerini dile getirdi.
Turnuvanın ilk gününde dört takım mücadele etti. Yücel Karakoç ve Fetullah Demir’in ileri sürdüğü tertip komitesi, toplamda dört takımın Türkiye finallerine katılma hakkını kazandığını açıkladı. Turnuvanın final ve ödül töreni önümüzdeki günlerde yapılacak.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)