Ulaştırma Bakanlığı Belçika’da Ermenistan ile görüşme gerçekleştirdi

Ulaştırma Bakanlığı, Belçika’da Ermenistan ile stratejik görüşmeler gerçekleştirerek ikili ilişkileri ve ulaşım projelerini güçlendirmeyi hedefliyor.

Ulaştırma Bakanlığı Belçika’da Ermenistan ile görüşme gerçekleştirdi
Yayınlama: 23.06.2026
A+
A-

Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu Belçika’da Ermenistan ile televizyon görüşmesi yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Belçika’nın başkenti Brüksel’de Ermenistan Bölgesel Yönetimi ve Altyapı Bakanı Davit Khudatyan ile ikili görüşme yaptı. Görüşmede, demiryolu ve karayolu geçişleri, bakım çalışmaları ve tarihi Ani Köprüsü’nün restorasyonu konuları ele alındı.

İki bakan, demiryolu ve karayolu projelerinde iş birliğini artırma ve altyapı çalışmalarını hızlandırma kararı aldı. Ayrıca, Tarihi Ani Köprüsü’nün restorasyonu kapsamında ilk görüşmeler gerçekleştirildi ve ihale aşamasına geçildi.

Uraloğlu, görüşmenin ardından yaptığı açıklamada, iki tarafın tarihi ve ekonomik bağları güçlendirmeyi amaçladığını belirtti. Bu çalışmalar, bölgede ulaşım altyapısının geliştirilmesine katkı sağlamayı hedefliyor.

Gelişmeler, bölgesel ulaşım ve iletişim alanında yeni adımlar atılmasına zemin hazırlarken, iki ülke arasındaki ilişkilerin gelecek dönemde de derinleştirilmesi planlanıyor.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)

Türkiye ve dünya gündemine dair gelişmeleri, objektif ve ilkeli bir bakış açısıyla okuyucuya ulaştıran dijital haber platformu. Liberal TR Haber Merkezi.
Bir Yorum Yazın


Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.