Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Türkiye Şampiyonası öncesi U18 takımını ağırlayarak, "Sonuç ne olursa olsun sizlerle gurur duyuyoruz." dedi. Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, 5-7 Mayıs tarihlerinde Kütahya’da düzenlenecek Türkiye ...