İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, mesaiye İzmir Metrosu’nun personeliyle buluşarak başladı. Tugay, birlik ve beraberlik vurgusu yaparak, "Her ne yapıyorsak yapalım, ‘ben’ değil ‘biz’ dediğimiz zaman başarırız. Birbirimizi dinlememiz ...