Yunusemre Belediyesi, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla Manisa genelindeki hastanelerde görev yapan nöbetçi doktorları unutmadı. Belediye Başkanı Semih Balaban’ın selam ve teşekkür mesajıyla hazırlanan Türk kahvesi hediyeleri, gece gündüz demeden görev ...